1. okt 2008

Pixarikoolitus Viborgis - päev 10

Pidin kontrollima, et kas see on tõesti kümnes päev siin kaugel maal eksootilisel koolitusel. Jah, on! Või õigemini - oli.
Mis ma selle päeva kohta oskan kosta... Ei toimunud järjekordselt midagi peale pika ja näiteid pungil täis loengu (kaadri ülesehitus ehk staging hele-tumedus ehk value), pärast mida saime ülesandeks koostada üks kontseptsioonikaader. Seekord polnud aga tegu kuubikute ega shokolaadijäätisega. Oh ei, siht on nüüd seatud hulga kõrgemale - klassikale ja eelkõige sellele dekonstruktiivselt lähenemisele. Pildi teemaks oli: Monsters Attacking Ancient Rome. Nii et jälle kord ülimalt tõsine ja sügvat konsendratsiooni vajav teema. Ilma naljata, kusjuures.

Kuna on kümnes päev ja koolitus läheneb kohe-kohe oma vääramatu lõpuni ja viimasel päevadel ilmselt palju vaba aega ei kipu jääma siin heietamiseks, siis oleks vast aeg küsida, et mida ma lõpeks õppinud kah olen. Olen õppinud, et:
1) pilti disainides laena, või veel parem, varasta võimalikult palju
2) keep it simple, stupid
3) use The Force
4) (täiend) koolita end tihtimini
5) kui oled välismaal, ära veeda aega internetis oma blogi täiendades

Kuna täna midagi muud olulist ei toimunud, siis panen siia inspireerituna loengus nähtud film-noir näidetest ja õhtul samast kategooriast vaadatud filmist The Third Man, ühe pildi kohalikust antikvariaadist omastatud fotokoomiksist, mis on valminud inspireerituna Fritz Langi filmist M.


PS. Tuletage mulle meelde, et ma viimastel päevadel veel turistikaid klõpsiks.

2 kommentaari:

Elina ütles ...

use the force...tahad sa sellest äkki täpsemalt rääkida?

Joonas ütles ...

The Force on tegelt ohtlik asi ja see tuleb mängu siis, kui miski muu enam ei aita...